120519


Jag blir 18 om 35 dagar, ynka 5 veckor! IIIHH!

Hej på er!
Har haft fullt upp. Skolan och vänner har tagit upp min tid. Sen har mormors lilla julia äntligen fått sina valpar. Det blev fyra små underbaringar, buster bruno bella och tuss! De är helt underbara! Ser fram emot om några veckor då de blivit mer ''hundiga'' av sig så man kan ta med sig ebba o molly så de får busa lite! MYS!

Helgen har varit lugn. Har varit ledig torsdag och fredag. De dagarna har spenderats mycket hemma hos mormor med valparna! Ikväll så ska jag sova hos josefine! Vi ska ba ta det lugnt, se film! haha.

Måste ladda upp mig inför nästa helg, då blir det full rulle! Det ska bli väldigt kul.
Nu ligger jag i soffan och väntar på att mamma o pappa ska komma hem. Då ska jag hoppa in i duschen o fixa mig och sedan bege mig till josie i think. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0