grillmys.




trodde jag fotat mycket mer än vad jag egentligen gjorde, lite synd!
men här är två från igår.

Igår hade jag det så himla mysigt. Umgick med världens bästa tjejer! ♥ När alla kommit så fick vi en varsin välkomstdrink som var jätte jätte god! Vi började grilla ganska så snabbt och sedan satt vi ute och åt. Det var så himla gott! Vi satt ute ett tag och dunkade musik och bara snacka massa skit. Sen när det blev för kallt för att vara ute så gick vi in och spelade lite drickspel och dansa! Haha.

Vid tolv sen så drog vi till ett uteställe och var där. Vi dansa lite och hade så sjukt roligt. Sen tog vi sista spårvagnen hem vid tre och från becca så cyklade jag hem, HAHA! Bäddade sängen och duscha och somnade som en liten prinsessa sen. 

Hade en riktig rolig kväll! Det måste göras om snart.


Kommentarer
Postat av: Jennyh

åh vad gott med grillat! har inte premiärat än :(

2012-04-03 @ 22:57:12
URL: http://www.jennyh.se
Postat av: Jennyh

åh vad gott :)

2012-04-14 @ 16:16:22
URL: http://www.jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0