120331


Hejhej! ♥
Igår hade jag så himla roligt. Jag har verkligen världens finaste och bästa tjejer! Älskar er!
Gick upp runt ett kanske? Som en zombie haha. Var väl hemma här runt fyra. Duschade och bäddade sängen, underbart att få lägga sig i en nybäddad säng! 
Men förut när jag vaknat till liv så tog jag ut hundarna på en liten långis, gick runt skjutbanan. Väldigt skönt att komma ut faktiskt.

Nu har jag tänkt o få i mig något ordentligt att äta, har ba ätit chips och druckit coola! haha. Men orkar inte göra något. Skulle vilja ha en fet hawaiipizza med vitsås. Aaaah. Men orkar inte gå till pizzerian heller. Hahah. Pappa ska laga god mat sen så får väl fixa något nu sålänge.

Efter det ska jag kolla igenom bilderna och slänga upp några här.
XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0