aldrig börja om igen.


Idag har jag inte åstakommit mycket. Kan ju vara skönt det också! Haha. 
Imorgon blir det andra bullar. Har en enda lektion, älskade italienska. Haha. 
Börjar vid 12:30 och har lektion till 13:50. Ändå ganska så lång lektion. Men jag överlever nog!

Men då när jag kommer hem så ska jag ut och springa. SKÖNT! Oh juste. Måste beställa klipptid!!! Glömde o ringa idag. Fan. Måste komma ihåg o ringa imorgon. Har tänkt o bli ljusare. Får se hur det blir. Kan man bli lika snygg som ulrikke lund tro? haha ; )

Ska kolla runt på lite bloggar och sådär nu innan läggdags. 
Ska läsa lite i nya veckorevyn och sedan i min engelskabok. Blir nog bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0