120120



Hejsan!
Igår efter skolan så åkte jag hem till jenny! Det var väldigt länge sen vi sågs så det var ytterst trevligt! 
Vi catcha up och hon målade mina naglar, heh. Måste göras om snart!
När jag kom hem från jenny så gick jag faktiskt ut och sprang i spåret. Även fast det va kallt och halt, jag körde på! 

Idag, fredag, så har jag bara tre lektioner. Ganska så långa sånna. Men sen slutar jag! Slutade vid 12:25. Då åkte jag ner till mormor o fick tacos. Bästa mormor! Noel var även där hemma så när vi ätit klart och så, så skjutsade mormor hem oss.

Nu ligger jag och segar i soffan.. Noel spelar fifa12. Mamma kommer efter fem tror jag, pappa också..
Blir en lugn kväll hemma med familjen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0