jeffrey campbell night walk.





vrålsnygga!

Tycker dom är riktigt snygga, skulle vilja ha allihop!
Kanske blir ett par efter sommaren då jag sommarjobbat? Skulle matcha dom med en oversize skjorta, nylonstrumpbyxor, hollywood-svall och snygg sminkning! Perfecto.

Längtar till jag har sommarjobbat, kommer ha en hel del då på kontot. Just nu är jag så jävla fattig. Lager157 har inte ringt in mig någonting sen december. Blir så deppig. Ska nog o söka mer jobb inne i stan.

I need some fucking money...

Kommentarer
Postat av: Josefine

tycker dom är så sjukt fula. jag älskar skor och speciellt speciella skor, men det börjar gå över gränsen! dont like it!

2012-02-21 @ 21:18:01
URL: http://ottolias.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN SVARAR

tyckte med det till en början. men nu tycker jag dom är VRÅL snygga! :D haha. smaken är som baken, delad. hihi. PUSS!

2012-02-21 @ 21:19:42
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0