Mellandagsrean..

.. är jag väldigt besviken på!

Jag och Amanda gick bakfulla och dana på stan för o spana in rean. Hitta inte ett skit. Inte kul alls. Hade förväntningar och hoppades på att vissa plagg skulle hänga på rean, men nejnej. Idag hittade jag iallafall ett plagg, wiho! En glitterkavaj från Gina Tricot som var nedsatt till halva priset! Hur perfekt?! Så den har jag tänkt o ha på nyår och sen klänningen som jag hade på julafton (inlägget nedan). Och sedan piffa till det extra med smink och håret + smycken! Det blir nog bra. 

Har höga förväntningar på nyår. Vill att det ska bli perfekt. Men inget kan gå fel då jag är med mina bästa brudar ♥ Det ska bli skit kul!!!  



Min nyårs kavaj!



Kommentarer
Postat av: majsan

fyyy fan vad snyyygg!!! :*

2012-12-31 @ 16:52:31
URL: http://eey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0