Långpromenad.

Idag var klockan ställd. Josefine kom och hämta mig och ebba efter jobbet och vi åkte ut till henne för o gå långis. Elsa följde självklart med! Underbart väder o gå i, men samtidigt livsfarligt haha! Det är ju som isbanor överallt, men vi klarade oss hah.. Länge sen jag träffade jåsie så det var så kul ♥

Nu har jag ätit sen frukost, smörgås med äggröra och te! Yummie... Ligger i min säng och slappar nu. Ska kolla på något (läs flera heh...) avsnitt av bästa Gossip Girl. Sen ska jag hjälpa till o städa lite här hemma. Liam har fyllt 16 nyligen så då ska vi ha lite kalas imorgon. Då kommer stina, henne har jag saknat.


Jag och Josefine gick runt hästgårdarna. Så himla mysigt. En riktig trevlig promenadsväng!
Saknat henne massor, bästa bigsis! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

<3

2012-12-28 @ 12:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0