then i guess you can hang with me.


Mötet gick bra, väldigt snabbt. Ellen som också ska jobba samma vecka kom o hämta mig och skjutsa hem mig. Väldigt skönt, jätte kul o träffa henne igen då det va typ hundra år sedan. Nu ser jag fram emot att jobba! De har gjort lite ändringar o sådär. Kommer nog bli kanon.

Sen när jag kom hem har jag inte gjort någonting. Käka lite och tog ut hundarna en sväng. Vi kasta lite boll, det va kul! Gud vad dom sprang. Trots att molly fyller sju iår så är hon så himla pigg! Nu ligger de här hos mig i sängen. Molly ligger brevid mig på min andra kudde och ebba ligger vid fötterna under täcket.


min fina, underbara, goa tjej! ville inte börja bråka med ebba då hon ligger så sköt under täcket haha. Gullet. ♥
Kommer sova supergott inatt känner jag. Lite sovmorgon tomorrow också, börjar inte fören vid tio. Sweet.


PUSS&GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0