far across the distance.


Blev ingen crosstrainer, eheh. Åkte istället och mötte rebecca och emelie. Vi satt och prata om allt och inget. Bästa tjejerna! När jag kom hem var jag så sjukt frusen, la mig i ett varmt bad. Älskar att bada! Lätt det bästa som finns såhär på kvällen?! Mh. Nu ligger jag iallafall i min säng och ska strax sova. Hade tänkt o åka med pappa imorgon då jag börjar 8:10 och han brukar åka vid halv/tjugo i. Men imorgon så ska han åka vid sju?!?! ÅH. Måste alltså GÅ till skolan då jag shoppat upp pengarna jag skulle köpa busskort för hih. Aja, det är bara o knalla på. Bra motion! ;)

Kort skoldag imorgon, slutar halv två. Sweet. Ska gå hem då också. Opa! Har tänkt o städa rummet, packa ihop lite. Pappa ska måla om mitt rum inför flytten. Kanske tar en långis med doggsen om vädret tillåter? Ska ba chilla. Lägga mig tidigt. Sounds like a great day!

GODNATT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0