det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.



Holabola!
Blev så jävla trött på skiten förut, haha. Så jag mötte upp tessa och becca i stan för o ta en fika på brödernas. Fick pengar av pappa så köpte mig en sallad, mums. Vi satt där ett tag o snacka massor skit. Nu är jag hemma och ska ta ut hundarna och sedan lägga mig i ett bad. Ska åka hem till beccis sen igen, så får vi se vad vi hittar på! Man vet aldrig med henne, haha.



Tog två snabba innan jag drog, var skit glad för att Liverpool vann med 2-1! WIHO.
Men, nu ska jag sätta fart med mitt. Take care! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennyh

åh jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig haha. det är köpt för säkert 5 år sedan på ullared eller nåt sånt tror jag, en av mina mindre hundar har haft det innan:)

2012-04-14 @ 21:23:37
URL: http://www.jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0