ai se te eu pego.


Igår kväll så åkte jag hem till beccis och vi åkte till södertull för o möta tessa. Därefter så åkte vi till ett par killkompisar till tessa och det var super trevligt! Spela lite poker och bara chillade. Det blev ganska så sent och vi var väl hemma vid fyra? Somnade direkt. Idag har jag och beccabus bara myst och segat. Vi gick till ica och köpte snacks och sen la oss i sängen och såg film. Skitmys! ♥

Den här veckan är det bara fyra skoldagar, vi är lediga fredag! Så jävla underbart, och efter det är det lov. OPA!
Ligger i sängen nu och ska sova när jag skrivit klart här, som är nu. Hah.



två bilder från igår på mig och min beccis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0