120422


Har haft fullt upp i helgen!
I fredags så åkte jag hem till rebecca och där var också emelie b. Vi såg på Let's Dance och myste. Ett litet tag, för sen kom tessa och armin och vi åkte till en förfest i eneby. Efter det blev det cw. Och jag cykla hem från beccis. Haha. 

Igår så blev det också fiesta. Kul! Det var jag, becca och tessa. Vi körde all in och alla tre sov hemma hos beccabus sen. Väldigt rolig helg med mina tjejer! ♥ 
Idag så har vi bara legat i sängen, vi såg Avatar. Kom hem vid sju kanske. Tog ut hundarna på en sväng, bada och har nu lagt mig i sängen. Känner mig som en zombie. Skola imorgon då, wiho. Ska strax sova så jag orkar upp imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0