120412


Godmorgon! ♥
Fast det är mitt på dagen, i know.. Men vaknade för en liten stund sen och har ätit frukost nu. Sitter kvar vid köksbordet och surffar runt lite haha! :)
Idag har jag inga speciella planer. Bara chilla. Jag och mamma skulle tagit en långis imorse, hon ''väckte'' mig vid elva men var så trött så gick inte upp heh. Så nu tog hon dom själv, sorry morsi!

Ska höra lite med beccabus sen hur det blir, antagligen fest? OPA! I'm feeling for partieee.
Men skriver en rad eller två sen då jag vet. TJARRÅ!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh vad kul o bra med nån som säger vad den tycker :D kanon! Då kanske de blir att ta in de i framtiden ;)

2012-04-12 @ 14:13:16
URL: http://rebfre.se
Postat av: caroline

Låter som om du har ett härligt lov. Tack för kommentar på min blogg. Tycker att du verkar ha sunda förebilder inför beach 2012.

2012-04-12 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0