120217


TJABBATJENA!
Lång skoldag. Superduperseg. Men mina tjejer gör skolan så jävla värd, så underbara. Älskar er! ♥
Det rulla på som vanligt. Jag och emelie som har yoga hade flera timmars hål idag. Så hon, jag och tessa gick ner och satte oss på Brödernas och snacka skit. Mysigt värre!

Efter yogan tog jag spårvagnen hem, och där väntade färdiglagad tacos, nomnomnom! Superfint. Så nu har jag käkat och sitter super nöjd i mitt rum. Sov lite på yogan heh, så känner mig pigg och glad! Ska köra 25 min på crosstrainern senare, sen bada. Wiho.




jag imorse hihi. väntade på att världens bästa mamsi skulle skjutsa mig till skolan. hade lite tråkigt under väntan så lekte lite med camen. here you go!

XOXO!


Kommentarer
Postat av: josefine

SNYGGING!

2012-04-18 @ 14:05:29
Postat av: A

ögongodis

2012-05-09 @ 19:50:19
URL: http://formodligen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0