promenad i höstväder.

Idag efter skolan när jag kom hem så somna jag! Det har jag inte gjort på länge. Det var skönt. Men hade planer på och städa mitt rum o få ganska så mycket gjort när jag sluta tidigt. Men det sket sig! 
Istället gick jag på promenad med en mycket saknad rebecka. Min fina tjej! ♥ Det var mycket trevligt och vi pratade på som bara den! Men vi var ute ganska så sent och det blev väldigt mörkt, riktigt fort! Blev lite småskraj i skogen haha.

Ville ut och springa sen när jag kom hem. Men mamma ville inte att jag skulle ut och sen fastna jag framför Bonde söker fru. Men tog ju faktiskt en långis. Så har ju inte bara suttit på arslet idag. Haha. Men imorgon så blir det att ta ett varv runt spåret, wowow.

Gud så underbart, torsdag imorgon redan?! Fan vad fort det går! Snart helg ♥
Och inte lång tid kvar tills vi kan ta ultraljud på ebba och se om hon har några valpisar. Spännande. Kan knappt vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0