låt han få veta att inget är som förr.


Ändrade planer. Morsan, världens bästa, hade gjort iordning kyckling och klyftpotatis i ugn när jag var ute! Ah, så underbart gott. Ska nog lägga mig och se en film sen i min gosiga säng. Lejonkungen kanske? Men vet inte, älskar den filmen mest. Världens bästa, men vet inte om jag orkar gråta? HAH. Kommer göra det.. Men får se, är sugen på den!

Meeeeen filmen får allt ta och vänta! Mormor kom nyss och sa att vi är bortbjudna till henne på tårta, för att HON FYLLER ÅR IDAG!!! Grattis världens bästa älskade mormor. DU är världsbäst! ♥

Så nu blir det att sätta igång, ska duscha och göra mig lite fin hihi. Kl 15 ska vi vara där. KUL!


på bilden är det min kusin oskar, jag och sen fina mormor.
GRATTIS BÄSTA DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0