20111030

Lite uppdatering om min helg! : )

FREDAG - Skola hela dagen lång och sedan hem för att fixa sig inför fest. Jag hade riktigt kul! Det var lite halloweenparty så man skulle vara utklädd. Klädde ut mig till ''rockstjärna''/artist! HAHA. Tror inte jag lyckades särskilt bra, men kvällen blev riktigt lyckad. Sov sedan hos min fina emelie! ♥

LÖRDAG - Vaknade upp hemma hos emelie. Vi åkte hem till julia som hade festen och hämtade några saker som vi glömt. Sedan käkade vi på donken och jag åkte hem. Tog hundarna på en sväng och sedan somna jag i sängen! Haha. Det behövdes, kändes som om jag inte sovit något alls. 
Sedan vid 17 började jag fräscha till mig och tog med mig ebba hem till mormor. Hon laga pizza (hennes pizzor är farligt goda, ahhhh MUMMA!) och så käka vi lite godis och såg på film. En riktigt myslördag med andra ord.
Bästa mormor!

SÖNDAG - En riktig jävla lugn, degsöndag! Skönt.. Vaknade hemma hos mormor. Chillade lite. Hon och jag tog en sväng med hundarna. Har även hunnit med att städa mitt rum! Ska bara torka golvet men skurmedlet är slut, sjävklart! Så får väl göra det imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0