20111016

Just nu sitter jag vid köksbordet, chillar base. Har målat mina naglar med ett skyddlack typ. Funderar på om jag ska måla de röda? Tror det blir så! Men mina geografiböcker ligger här bredvid mig. Vet inte vad det är som gör att jag inte börjar? Åh. Jag är så trög. Men ska ta mig i kragen och sätta igång, prov på tisdag. Kill me.

Nu måste jag få skryta, har sprungit två dagar i rad!!! Det känns i kroppen kan jag lova. HAHA. Pinsamt.. Men känner mig så jävla duktig. Nu är jag på G! Imorgon ska jag nog försöka ta en powerwalk. Men slutar vid 18 så det finns en stor riskt att jag kommer vara hur seg som helst. Men det är bara o bestämma sig!

Ska sätta igång med plugget nu. Bläääh. Vill jobba o tjäna massor med pengar istället för o plugga och gå i skolan. I don't like it! Åh.

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0