20111011

Ligger nerbäddad i sängen. Skönt.
Jag, pappa och noel hade fotbollaskväll! Köpte hem pizza och annat gott och såg på matchen. Skönt att Sverige vann, riktigt bra spelat!

Va hemma idag från skolan. Mådde riktigt illa imorse. Kräktes faktiskt! Men tror inte jag är magsjuk, det är väl ba något skit jag fått i mig. Men stannar nog hemma imorgon också. Har ba två lektioner så känns lite ovärt när jag ändå inte känner mig riktigt topp. På torsdag har jag studiedag så ska vila upp mig ordentligt nu och köra hårt på fredag ha ha!

Funderar så mycket på ebba... Är så himla nyfiken! Om fyra veckor ska vi ta ultra på henne. Fyra veckor.. Känns som en evighet just nu! åh, det är bara o vänta...

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: josi

kryakryakrya. imorgon tar vi en riktigt långis. hooppas på valpar där inne!

2011-10-12 @ 11:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0