LILL FREDAG!

Åh, vi gjorde världens godaste hamburgare! SO GOOD. Är super mätt. 
Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Sex on fire - Kings of Leon, har verkligen snöat in mig på den låten, helt och hållet! Så jävla bra. Dricker coola ur ett vinglas och gnagar på min choklad. Super nice! 
Mina sängkläder är i tumlaren. Underbart att få bädda rent o lägga sig i en nybäddad säng.

Jag bara chillar här hemma. Riktigt jävla skönt. Njuter så jävla mycket av lovet. Har inte känt mig riktigt hundra heller då jag hade skit ont i magen igår, lite idag. Men känns mycket bättre idag! Skönt.

Har laddat ner hela säsongen av TeenMum2 heeeeeeheh. Så det är vad jag ska ligga o kolla på ikväll sen när jag krypt ner i min underbara säng. Nu ska jag läsa bloggar och snoka runt på internet haha.

PEACE OUT! ♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: hej! asså, det låter ju sjukligt, men det hjäpler faktiskt att kolla på thinspo ! man får en kick :)

2011-11-01 @ 22:21:59
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0