bajs hund.


Efter mycket om och men så möter jag upp stina. Vi går till PAUS och käkar. Kommer nog aldrig tröttna på deras sallad haha!
Och helvete vad mycket snyggt det finns!!! Jag kan verkligen inte hantera pengar... Hela min jävla lön är slut?!? Visst, köpte en mobil för tretusen. Men ändå, resten? Min idiot. Jag borde seriöst ha någon som har hand om mitt konto, typ en godman? Men nu har jag fått blodad tand till o söka jobb! Måste hitta något...

När jag kom hem tog jag ut de små. Zaide (våran rottwailer) mår inte så bra. Hon kräktes inatt och sen vill hon inte gå ut? Hon är gammal, 11 år. Usch. Hoppas hon blir bättre. Men när jag va ute med mupparna så fick de damp o rulla sig i skit. KUL. Så duscha av dom och nu sitter jag i mitt rum med musik i öronen och ska kolla runt på lite bloggar.


molly och zaide! ♥
hur är det med dig gumman?

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

I samarbete av Beautyzone.se har jag nu en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en valfri produkt till ett värde av 100 kr. Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen och lycka till!



http://dixiwonderland.com/2011/november/tavling-i-samarbete-med-beautyzonese.html#comment

2011-11-03 @ 13:52:26
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0