my bedroom.


Tapet, från rusta. spegel, från ikea
malm byrå, från ikea.


Jag vill så jävla gärna göra iordning i mitt rum!! Tapeten ovan tycker jag är SJUKT snygg och skulle vilja ha den på tre utav mina fyra väggar. Åh, vet precis hur jag vill ha det. Jag vill vara nöjd över mitt rum, och det är jag verkligen inte nu...


insperation, maja tannås rum. sjukt snyggt!!!


victoria törnegren! snyggis... jag har inte så stort rum så finns inte så mycket att göra med det. men när jag flyttar hemifrån ska jag ha såhär fräscht sovrum! vitt vitt vitt....

Så jävla fina rum, så ska jag ha det när jag flyttar hemifrån! 
Men just nu vill jag ha det lite burrigt och mysigt liksom, ska bli kul o göra om rummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0