vill att du ska hålla om mig nu.

Ligger i sängen! Känner mig trött nu. Gjorde inte det förut men när man väl lagt sig så, haha. Som skrivet förut så börjar jag vid tio. Väldigt skönt. Ska duscha på morgonen, håret blir som bäst då! 
Slutar ändå vid fyra imorgon. Älskade italienska som sista lektion, HÄRLIGT! not.. Vill ha helg, haha. Men efter onsdag så är det ju bara torsdag kvar och sen är det ju faktiskt älskade fredag. Underbart.

Nu ska jag kolla på The Hills och sedan somna.

Jag taggar till den 2:a april. Då jävlar. Jag och mina bästa brudar ska släppa som fan! Gud vad jag längtar!!

SOV GOTT SÖTISAR! ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

fyfan va kuul det ska bli!

längtar som bara den! :D:D<3

2011-03-02 @ 20:28:57
URL: http://marialoviisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0