sunny sunday, i wish.

Söndag idag då. Inte så solig som jag hoppats på, men det duger! hah. Brukar känna lite panik på söndagar, men inte denna söndag! För jag är ledig imorgon också!! Så himla skönt. Underbart. Känner mig på plugg-humör, tjoho! Ska bli skönt att få skiten gjort.
Okej, såhär ser min dag ut:
  • Ta en långpromenad med ebba & molly (nu, snart..)
  • Städa mitt rum, skura golv och städa skrivbordet
  • PLUGGA.
Ganska chill ändå? Som jag skrivit innan så är mamsen ledig imorgon också. Ska plugga lite då också om det behövs. Men mest bara ta det lugnt. Helt underbart med en ledig dag! Åh, kan knappt fatta! haha. Att jag kan vara uppe länge på en söndag utan att behöva oroa mig för att jag får för lite sömn, CHILL!

Har inte jobbat något sen sist.. Familjen blev sjuka! Men får se om jag ska jobba något nu i veckan, hoppas det! Saknar lilltjejen! Och det skulle inte sitta helt fel med en extra kosing ; )

Nu ska jag klä på mig och ta ut mina älsklingar. Kameran följer med! Men det lär ju inte bli några roligare kort eftersom vädret är så tråkigt!

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0