stannar hemma imorgon..

.. från skolan!
Oh så himla jobbigt. HATAR att ha ont i halsen. Huvudvärk har jag också åkt på. Känner mig febrig, men feber har jag nog inte. Men känslan liksom. Usch. 

Har bara suttit i soffan. Har inte orkat gå ner och titta på film, haha. Så kollar i sängen innan jag somnar. Jag kan inte ens gäspa, så jävla ont har jag. Dom där halstabletterna är bra, dom lindrar en längre stund. Men fy fan vad äckliga dom är!! Men ska ner och ta en, orkar inte ha så ont mer nu : (

Ska suga på den där äckliga tabletten så jag kan äta något sen. Tror pappa ska göra korv och mackaroner. Känner för att göra franskmanikyr, mina naglar är så fula nu. Ska nog göra det efter maten och sen ta det lugnt. Låter bra!

Vad händer i helgen då people? : )

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0