skönt väder.

Det var riktigt skönt att ta sig en promenad. Väldigt skönt ute!! Blev till och med varm när jag traska på och hade min tjockjacka på mig. Ebba och molly fick vääärldens tuppjuck. Speciellt ebba. Ebba hon springer runt runt och tanten molly hon jagar. Men ibland blir hon trött så då stannar hon upp och tar en paus och sen är det full rulle igen haha! De är bara för roliga!

Nu har jag knappt ont hals när jag sväljer! WOHO! Men får hostattacker då och då och då känns det som om jag river upp heela halsen!! : (
Sitter och tittar på Ophra, lite segt. Molly ligger i mitt knä och gosar. Ebba har gått och lagt sig någon annanstans? haha. Och freja ligger på fotöljens kant haha. Hon är som en katt..


bilder som är ca ett år gamla. gud vad jag älskar min lilla bebban!!


Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Gud sikken sötnos!

2011-03-04 @ 15:42:49
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0