screw this.

Var ute med hundarna en sväng. Underbart väder ute!!! Kom in till färdiglagad lunch. Fan vad det var gott. Kyckling wook typ.. Med pasta! Sjukt goda kryddor och allt. Mamma kan sin grej hon, hihi.

Känner inte för att städa rummet. Blir bara stressad när jag tänker på det så jag skiter i det helt enkelt. Hah. Dammsög ju faktiskt i lördags då vi fick gäster. Så det är ju inte kallabalik liksom. Whateverrr... 

Ska chilla nu. Haha. Hatar att stressa : ( Kollar på när nolleboll spelar fifa. Och påtal om noel, vet ni!? Utvecklingssamtalet gick suveränt!! Han är vårat lilla geni! Han går i första klass. Och de andra barnen i klassen får göra tal upp till 20 (i matten dårå) men noel får göra upp till 100!! Snacka om stor skillnad.. Och hans läskunskap är jätte bra. När man slutar ettan så ska man ligga på nivå 7, men noel ligger redan nu på nivå 13!! Han läser lika bra som de i trean. Haha, fan vad jag skryter då, men det är min lille pojk det där! : D

Nu ska jag och handla med min mami! Sweet. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0