runt hästgårdarna.

VILKET UNDERBART VÄDER! BLIR SÅ GLAD!!!
Jag och Josefine ska ta en riktigt långis runt hästgårdarna som hon har ute hos sig. Gud vad det ska bli skönt! Kameran följer med och jag ska fotta riktigt mycket! Mamma och pappa ska och handla och om dom inte är så himla sega så ska dom skjutsa mig, annars tar jag bussen! Mamma ligger i badet och pappa är där inne och så pratar dom. Ba kan ni inte prata någon annanstans? Jag behöver liksom duscha!!! HAHA. Ohhh så sega....

Får se hur det blir ikväll med bestisfestisen min.. Om jag ens har skjuts! Men det löser sig. Halsen känns bättre, men är fortfarande öm : ( Så ska ta det lugnt..


en väääldigt rolig bild. josefine springer efter elsa som vill äta bajs. MUMMA!

finaste pullorna i universum!!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0