pizza time.

Den här dagen har varit bra! : )
Skolan gick fort. Efter den följde jag med emelie hem. Alltid lika mysigt. Satt vid hennes köksbord och bara pratade i timmar! ♥ Men en läskig sak som hände när vi satt o prata.. Emelies dator hade lågt batteri, så då ba höll hon in ''stänga av knappen'' så var det inget med med det liksom. Så vi sitter o pratar i några timmar om allt mellan himmel och jord. Sen pratar emelie om hennes mormor som är död. Och då. Ja då låter datorn. Fast den är avstängd och igenstängd (hon har en laptop). Så fäller hon upp datorn och ja, då är den igång?!?! Då är det på startsidan att hon ska skriva in lösenord?!

Jag dum som jag är säger ''det va nog din mormor'' hahah. Båda flippar när vi inser vad jag sagt och rusar in i emelies rum och slänger oss i sängen, HAHA..... Vilka jävla töntar.. 

Är ensam hemma just nu. Mamma jobbar, liam är hos någon polare och pappa och noel är på fotbolls träning. Va nyss ute en sväng med hundarna. Var skönt faktiskt. Pappa köper med sig pizza hem, YEYE! Känns väldigt bra, haha. Är ju värsta mensbullen så ska ba vrääääka i mig!


PUSS GULLUNGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0