lugn lördag.

Huset fullt! haha. Kusin anton är här o leker o busar med nolleboll!

Ikväll blir det lurre you know. Mamma lagar asagooood mat. Kött, potatisklyftor, bea och sallad. Jag dör så gott. Pappa va o handla snacks förut. Chipps o dipp, ahhhh. Blir en bra lördag! HAHA. Men fy fan. Lär ju rulla ner til stranden i sommar. HAHA. Men jag känner mig faktiskt spring sugen. Och vi har ett jätte bra spår som jag sprang mycket i förra året! Så längtar tills snön är borta och det är torrt ute. Då blir det på med springskorna och mp3 på högsta volym! Buuurn it!

Imorgon ska jag upp tidigt (vid nio, haha. men tidigt på en helg ju?!) för att gå på en långis med josefine och elsa! Skönt. Vi ska möta upp ett helt hundgäng som går i skogen på söndagar, haha. Så ska bli kul, kommer vara väldigt många hundar! 

Ahh, maten är snart klar! MUMMA. Skriver nog senare : ) Bye bye bitches!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0