lonely in the morning.

Gud vad det är skönt. Det är alldeles tyst här hemma och jag är ensam själv. Det gillas nu på morgonen. Haha. Blir alltid massor med tjaffs annars. Speciellt mellan mig och liam. Alla är ju så stressade på morgonen och då blir det kalabalik! HAHA.

Känner mig ganska utvilad. Känns som om jag har sovit mycket! Men näsan rinner lite, men det är inget jämfört med halsen. Brukar ha lite småont på mornana när jag vaknar. Men det brukar alltid gå över när jag druckit te eller ätit frukost. Men inte nu : ( Gör ont när jag sväljer. Usch, känner inte för att bli sjuk. Men det är bara att bita ihop.

Har duschat nu på morgonen och ska sminka mig nu. Lite seg blir man allt, haha. Gud vad skönt det skulle vara om man bara kunde pausa tiden. Så man kan traska runt och fixa allt i sin egna ordning och hastighet, vilken dröm! haha.


första kvällen vi skulle ut och käka i turkiet. vill ha mitt blonda hår och brunna kropp nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0