laddar upp för Solsidan.

Jag, pappa och liam åkte och handlade förut. Köpte godis som vi ska ha o gotta på till Solsidan. Älskade solsidan, haha. Idag ska ove vara med också. Lär ju sitta och skämmas men fan vad han är störd. Han är ju så sjukt störd så det blir sinnesjukt roligt!! Haha...

Har varken städat mitt rum eller pluggat woho. Tiptop. Varför blir det så? Kände förut ba japp, men då kör vi. Men nej nej. Jag har verkligen ingen självdisciplin. Men ska sätta mig med naturen sen iallafall. Annars jävlar!

Yes, nu är det Solsidan! WOHO! Ska bädda rent sängen sen med härliga rena sängkläder. Ahh så skönt!

XOXO!



Kommentarer
Postat av: Claudia

Solsidan är kul!!

2011-03-13 @ 23:15:56
URL: http://noregretsjustlove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0