jag.typ.dör.

Tvätten är igånggg. Fråga mig inte varför jag börjar tvätta så sent. Jag ba gör det.. Vi har ju tvättmaskin i huset så slipper springa ut och in. Skönt det.

Imorgon börjar jag tio över åtta! Dör lite smått. Mitt spårvagnskort har gått ut och pappa och jag skulle fixat cykeln idag (kedjan krånglar). Tror ni att vi gjort det? Nee nee... ÅH. Blir väl att åka med pappa imorgon hehe. Han åker härifrån vid tjugo över sju/halv åtta. Så måste skynda! Ställer klockar på sex, men lyckas alltid somna vidare och blir tvungen att stressa.

Ska se till att ha cykeln fixad imorgon så jag kan cykla till skolan. Det är så himla skönt tycker jag. Man får en stund för sig själv, haha. Borde tvätta håret nu, men orkar inteee. Vill bara sova. Får göra det imorgon, heh. Då gäller det verkligen att gå upp i tid! Annars är jag så körd...

Sov så gott nu alla där ute : )

PUSS&GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0