hemma idag.

Har hostat inatt och har haft ont i halsen i några dagar men nu är det som värst. OH : ( Ska dricka massvis med te och bara ta det lugnt. Liam är också hemma från skolan. Får se hur det går. Orkar inte bråka så hoppas han inte dampar. Men ska hålla mig borta från honom, haha..

Mamma jobbar inte så länge, 10-13. Skönt. När hon kommer hem får hon pyssla om mig. Vädret är helt underbart. Älskar det!!! Tur att snön försvann lika fort som den kom. Love it. 

Nu ska jag lägga mig o bara ta det lugnt. Hoppas ni får en fin dag! : )

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

fy. sjuk igen! :/ krya på dig! om jag visste att du va hemma kunde jag ju kommit på promenad, men nu har vi redan gått en lång sväng! PUSS

2011-03-24 @ 13:28:27
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0