Godnattis!

Nu ska jag sova. Fan vad skönt. Har haft mensvärk hela jävla dagen. Tagit tablett erfter tablett o det inte hjälper?! Någon som mer har det problemet? Aja, nu känns det bättre så skönt det så jag kan sova!

Börjar tio över åtta imorgon. Älskade italy, yeye! NOT. Sen är det naturkunskap och sist idrott, sen slutar jag vid halv ett! : D Riktigt jävla najs. Hem och duscha och förbereda sig för bio vid sex. Det ska bli så himla mysigt : ) 

Upp tidigt imorgon. Måste duschaaaa... Mitt hår fucka sig totalt idag?! Går inte göra något alls med skiten. Plus att hår moussen är slut, heeej slickepott liksom! HAHA.

Nu ska jag krypa ihop. Har sällskap i sängen idag. Av ebbsis och mollisen! Haha. GOS. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0