fan vad härlig dag.

Gick upp vid halv elva/elva. Blev väckt innan av min jätte gulliga bror som kastade en kudde på mig och skrek ''VART ÄR SIMS 2?!?!?''. Oh, då får man ju dampet. Och det var vid nio, så lyckades somna om efter ett flertal kuddattacker.

Vaknade och klädde på mig och tog en sväng med hundarna. Helt underbart. Blev på mycket bättre humör. Gick inte särskilt långt. Va ute 20 min kanske... Men blev glad ändå! Väldigt fräscht ute!

Jag skulle ju åkt på stan idag med Lovisa pullan. Men neejneej. Fick ett sms imorse att hon inte kan komma in?! Panik.. Ska ta och städa rummet lite nu sen fixa mig och sedan åka ner till stan SJÄLV. Tycker inte om det : ( Hoppas hoppas jag hittar något till ikväll, annars är jag ganska så körd.

Så sådär ser min dag ut! Lovisa ska ringa upp snart så får se vad vi kommer fram till. Men ska börja fixa mig nu så jag kan åka ner till staden.

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0