drop it like it's hot.

Mamma och jag åkte iväg en sväng. Sen åkte vi och joina pappa som titta på noel som spelade fotboll. Han är så duktig! HAHA, jag skriver ju om brorsan min som om han vore min son! hahah! Men vi har ett sådant speciellt band. Eftersom det är så många år mellan oss (nio år, ganska mycket ändå?) så blir det en helt annan sak än med mig och liam. Han vill jag ju ba döda sometimes liksom. Vi är nog för nära och han är waaaay too omogen. Hoppas det ändrar sig så vi kan umgås!

Aja, min älskade mamma som är bäst i världen lagar mat nu. Känner det att jag har världens bästa föräldrar oerhört mycket och jag älskar dom! ♥
Vi ska äta potatisklyftor, fileé och sallad. FAVORITEN, hehe. Sen blir det pluggish. I feel ready! Tror jag...

Nu ska jag och hjälpa mamma min med fooden. Sweet.

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0