dolphins - herrar.

Skolan var vanlig. Jag och emelie gick till PAUS på lunchen. Fy fan vad underbart gott det var! MUMMA. Hann bara äta en smörgås till frukost idag för jag försov mig, heh.. Så var hungrig så det var så gott att käka på PAUS då. Heheh...

Sista lektionen på svenska så hade vi prov. Det gick gaaanska så bra, heh. Bara hoppas på det bästa, typ... Ikväll sen så ska jag på basketmatch med emelie och lovisa! Det ska bli väldigt roligt, har nog aldrig sett på en riktig baksetmatch! Och ännu bättre o få vara med härliga brudar, me love! ♥

Tror nog jag ska ta mig en powernap. Känner mig sååå trött. Matchen är inte fören vid sju. Så om jag tar en powernap till typ.. fem/kvart över fem? Så kan jag fixa till mig lite och sen gå o möta lovisa! Det låter väl bra?

Så tjingeling så länge gott folk!

PEACE&LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0