crazy dog walk.



Vilken promenad!
Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, haha. Det var bara större hundar. Inte någon i ebbas och elsas storlek! Det blev lite mycket för våra tjejer så det va första och sista gången! Haha. Jag och josefine gick inte hela vägen med alla andra, vi vek av och gick en egen sväng haha. Så vi får ta våra egna promenader framöver! hihi.

Åh, både jag och ebba är helt slut nu. Ska lägga mig i soffan och titta på tv. Städa rummet sen kanske? Titta på en film? Sånt som märks. Måste iallafall tvätta lite o så för skolan imorgon. Bläh. Det var skönt med långis iallafall. Komma ut lite o få frisk luft!

Nu ska jag bara ta det lugnt. Skriver nog senare! : )

XOXO! ♥



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

hahaha - galet!

2011-03-24 @ 13:30:29
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0