bingelingen.

Ligger i sängen. Har inte orkat fixa mitt rum så lovisas täcke är fortfarande kvar, haha. Mysigt med två täcken. Fy fan, är så jävla seg och trött. Kommer inte klara av skolan imorgon, blä. Känner verkligen inte för att gå dit. Emelie är i fjällen nu också hela jävla veckan. Hur ska jag klara mig utan henne?! Kommer bli tufft... Hon kommer inte hem förrän söndag?! Buhu, en evighet ju..

Ska sova nu. Oh, tänk att egentligen skulle klockan ''bara'' varit tolv nu. Att jag får en timmes mindre sömn. Ingen rolig tanke direkt... OCH SÅ SNÖAR DET JU?! Seriöst?! Vart fan kom det ifrån? OH orkar inte.

Ska sova nu och drömma mig bort till något så jävla mycket bättre...

GODNATT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0