älskade sol, ♥

Känner mig så glad för att solen sken så härligt förut!!!
Det kändes så bra. Jag blir så mycket piggare och gladare när solen kikar fram. Håller ni inte med? : )

Skolan idag var seg. Som vanligt? Jag och min tjeja käkade på chicken, heheh.. Gott som fan. Känner att jag måste unna mig det nu när jag jobbat och grejer, HAHA. Sen hade vi valiga lektioner. Fast jag bara har tre lektioner idag (och mentorstid) så slutar vi inte fören vid fyra. Så det är lite segt...

Efter skolan följde jag med emelie gullet till stan för o fixa hennes mobil. Och sen åkte jag hem och så sitter jag här nu! : D Mamma håller på och lagar världens godaste. Potatismos med lax och sedan någon ost grej till? Fan vad gott!! Efter maten har jag tänkt att ta en promenad med ebba och molly. Vet inte om den blir särskilt lång, det mörknar ju ganska fort nu. Men en sväng ska jag hinna med!

Nu ska jag kolla runt på bloggar.. Titta på tv? Amen ni vet chilla liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0