20110325

Ikväll - mys med familjen
Imorgon - PARTY, all in.

Trevlig helg. Kort dag i skolan, kanoners. Käkade lite och sen åkte jag iväg till jobbet. Haha. Gud vad roligt det var att se lill tjejen igen! Länge sen. Men det var inget gnäll eller så när mamman försvann utan vi lekte på som förr! Haha. Gullig tös!

Kom hem och var typ helt slut. Gick och mötte upp noel som varit hemma hos mormor. Han stack in till anton och jag började laga mat. Det var tacos på menyn. Pappa och liam kom hem och så käka vi. Mamma jobbar till tio. 

Just nu sitter jag och nolleboll framför tvn med chips och dipp och Let's Dance är på! Skön fredag. Imorgon så ska jag på stan med bruttan Lovisa på förmiddagen. Förhoppningsvis hittar jag något jag kan ha på kvällen! För då är det partaj. Fan vad kul det ska bli. TAGGAD!

Hoppas ni får en helt underbar och trevlig helg! För det är jag säker på att jag kommer få!  : )

PUSS&KRAM! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0