kill me.

Fan fan fan..
Hade så sjukt jävla ont i magen förut. Visste seriöst inte vart jag skulle ta vägen. Har jag någonsin haft så ont?!
Usch usch usch!!!
Gick och la mig i sängen med en varm flaska på magen och sov ett tag, det gjorde susen! Och det sjuka är att jag fick ont i min högra knäskål också? HAHA. Alltså riktigt jävla ont. Så sjukt...

Känns inte som om jag fyller år imorgon?!
Wierd... Kanske för att jag ska jobba? HAHA. Men mina föräldrar jobbar ändå hela dagen så vi ska fira mig med släkten på söndag. Heeeeeeeeeehe...

Ligger fortfarande i sängen. Pappa är och handlar. Undra vad vi ska äta, känner mig lite hungrig... Ska ta ett bad efter maten och sedan bums i säng. Så skönt!

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0