girls girls girls....


me right now!

Idag har jag varit på stan heeela dagen. Som sällskap hade jag min bästis kusin med mig! Vi käkade grekiskt och strosa runt. Fick med mig lite hem. Bla den stickade tröjan jag har på bilderna ovan!

Det var sjukt varmt (jag vet, ska inte klaga men såååå varmt!! ♥) o gå omkring på stan. Så tillslut när vi nöjt oss för dagen så tog vi bussen hem till stina i vånga och kasta i oss i poolen. FAN VAD DET VAR GÖTT!

Nu håller vi tjejer (jag, stina och maja) på och ska laga lite käk. Vi har tänkt och slå på stort och göra ''tre-rätters''! Fan vad gott.. ahhhh can't wait!

Nu ska jag ner o hjälpa stina i köket, hehe. Bilder från staden kommer upp senare! : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0