en stor fet jävla muffin.





mitt finfina collage, HAHA!

Idag blev kalaset inställt..
Noel är sjuklingen här i familjen. Stackarn ♥

Istället så sov jag ut och goa josie kom hit och vi tog en riktig långis! Sen följde jag med henne hem. Vi köpte med oss donken (höhö) och svängde förbi ICA och handla med oss lite snacks haha! När vi kom hem så fick vi för oss och baka muffins! Ni ser ju våra mästerverk ovanför.

En väldigt trevlig och mysig dag! En perfekt söndag!!
Tack josiebabe för denna dag! Tihi. Mycket trevligt du pullan! ;-D

XOXO!



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

fantastiskt josie. vad tyckte mårta då? mumma? ses i veckan igen tycker jag... och smider planer angående helgen, då ska vi till djungeln. PUSS

2011-06-27 @ 08:25:35
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0