det går bra nu.

En härlig dag!
Idag har jag varit barnis åt J. Väldigt kul!
Hon är en sån himla snäll och glad tjej så det är absolut inga problem!
Vi gick ut ett tag och gunga. Det gillade hon! Haha.

Jobbade i åtta timmar = 560 kr. Och samma visa på torsdag igen. Yipee!
Så för er som är sega i knoppen kan jag säga det att jag kommer tjäna
1120 kr på dessa TVÅ dagar. Helt fucking awesome.

Fyller också år på torsdag och ska bli firad söndag så då får jag nog 
en slant eller två! Fan vad najs. Har inte varit nere något alls på rean. Inget kul om man inte har pengar? Då blir man ju bara depp, haha. Så ska shoppa lite då : ) 

Mamma och pappa kom och hämta mig o då köpte vi kebab
sen har jag varit ute med hundarna. Och nu ligger jag i soffan och degar...

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0