Dags och sova.

Ah så skönt.. Nu ligger jag i min säng! Älskar verkligen min säng, haha.
Imorgon så måste jag gå upp skapligt.. Ska upp och städa mitt rum som sakta men säkert börjar falla.. HAHA. Lika bra att ta tag i det nu då så det inte blir som värst.. Plus att vi får gäster imorgon! Ska se till att få det gjort tidigt på förmiddagen så jag kan gå ut o lägga mig och sola en timme eller två innan det är dags för o hjälpa till med annat, men det hinns nog! Fick liiite färg idag. Låg inte särskilt länge. Men kändes som om solen inte riktigt tog? Typ att den inte va så varm? HAHA. Visst det var varmt ute men inte att den låg på liksom? Aja...

Redan torsdag imorgon. Wow. Fan vad det går fort. Snart är lovet slut.. HAHA. Så ska vi inte tänka nu. Längtar till helgen. Då ska jag va med världens bästa fis och då blir det utgång!!! FAN vad jag längtarrrr... Känns som om det var länge sen då jag ba fick släppa loss och bara dansa hela natten lång. Så det hoppas jag det blir.

Äe, ska ta o kyssa John Blund nu så jag kommer upp imorgon..
Så att jag får något gjort...

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

världens bästa fis, det är jag det! YEY!

2011-06-30 @ 15:24:29
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0