110622

Fy fan. Jag kunde inte somna inatt..
så jävla jobbigt var det. Var inte särskilt trött men sen så var det så varmt i rummet. Och om jag hade fönstret öppet så började jag nysa o aa. Fy fan. Inte kul..

Men jag gick upp skapligt. Gick upp vid tio och duscha och så. Sen åkte jag iväg med mormor till Ingelsta för o kolla runt lite. Mormor köpte mig en födelsedagspresent hihi. Fyller ju faktiskt år imorgon.
Men det känns inte som det? haha. Ska upp som vanligt och jobba, mamma och pappa ska också göra det så vi ska fira mig med släkten på söndag. Men dom kommer o sjunger för mig på morgonen iallafall : ) hihi.

Ska snart gå ut med hundarna på en sväng har jag tänkt.
Undra om jag ens kommer kunna somna ikväll? HAHA, jag är en sån tönt...

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0