kl 06:16! tror jag dör...

Japp. Då är man vaken med tuppen då!
Somnade runt halv två/två skulle jag kunna tro. Har inte sovit många timmar. USCH. Men så är det när man vänder på dygnet, lol.

Äter frukost nu samtidigt som jag kikar omkring på olika bloggar och så. När jag ätit klart så ska jag steka mig några pannkakor för att ha till lunchen, haha. Börjar åtta och slutar halv tre. Ändå ganska så lagom. Får sova när jag kommer hem, hihi ; ) Nä men ikväll ska jag verkligen lägga mig tidigt. Men det är lite svårt då alla i familjen är lediga och säkert kommer vara uppe o se film : ( Då vill jag också ju... Haha.

Nu ska jag sätta igång med pannkakorna och sedan börja göra mig iordning! : )

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0